ژنراتور اسکانیا
.
معرفی ژنراتور اسکانیا گازسوز :
ژنراتور اسکانیا گازسوز که ممکن است در توان های متفاوت و قیمت هایی با اختلاف بالا در بازار مشاهده نمایید را امروز میخواهیم تشریح کنیم.
.
ژنراتور اسکانیا گازسوز موجود در بازار ایران جز دسته موتور های خودرویی می باشد.
.
این موتور ها در دو مدل 6 سیلندر و 5 سیلندر در بازار موجود می باشند. که نمونه 6 سیلندر آن 9 لیتری و نمونه 5 سیلندر آن 13 لیتری می باشد .
.
در نتیجه موتور اسکانیا 5 سیلندر قدرت بیشتری نسبت به اسکانیا 6 سیلندر دارد .
.
همانطور که میدانیم با توجه به اینکه موتور های اسکانیا 5 و 6 سیلندر در خودرو با فشار گاز بالا تغذیه میشوند عموما در هنگام تبدیل سیستم سوخت این موتور به سیستم موتور های زمینی و نیروگاهی مقداری از توان موتور کاهش پیدا خواهد کرد .
.
قابل ذکر است که در برخی از فروشنده ها توسط کمپرسور که عموما هم غیر استاندارد هستند .فشار گاز را بالا میبرند که این کار توصیه نمیشود و خطرات خاص خودش و استهلاک بیشتر موتور را به همراه دارد .
.
در نتیجه با پایین آمدن فشار و تبدیل سیستم موتور به سیستم ژنراتور هایی نیروگاهی یک ژنراتور اسکانیا 5 سیلندر در حالت دائم کار نهایتا 120 آمپر سه فاز یا به عبارتی 360 آمپر تکفاز و اسکانیا 6 سیلندر نهایتا 90 آمپر سه فاز یا 270 آمپر تکفاز تولید خواهد کرد .
ژنراتور بالاتر به معنای آمپر بیشتر نمی باشد
نکته ای دیگر که باید در رابطه با خرید ژنراتور اسکانیا باید مد نظر قرار بگیرید این است که ژنراتور که پشت موتور کوپله میشود صرفا یک مبدل بوده و ژنراتور بالاتر به معنای آمپر بیشتر نمی باشد.
.
بخشی که وظیفه تامین قدرت در موتور را به عهده دارد موتور می باشد و برای دریافت آمپر بیشتر باید باید موتور قوی تری داشته باشید نه الزاما ژنراتور بزرگتر .
.
در نتیجه برای موتور اسکانیا 5 سیلندر ژنراتور 140 کاوا و برای اسکانیا 6 سیلندر ژنراتور 100 کاوا گزینه مناسبی به نظر میرسد .
.
.
نکته ای دیگری که در مورد ژنراتور اسکانیا باید بدانیم این است که این ژنراتور ها حتما باید توسط یک تیم باتجربه کوپل و راه اندازی شود .
.
زیراکه موتور های موجود در بازار همگی استوک می باشند که باید توسط یک تعمیرکار حرفه ای ابتدا اورهال شود و سپس با ژنراتور کوپل شود .
.
حتما این مساله نیز مهم خواهد بود که سیستم سوخت چگونه طراحی و نصب می شود تا موتور در بهترین حالت کاری خود قرار بگیرد و استهلاک موتور به کمترین حالت ممکن برسد .
.
قطعا در صورتی که در پروسه کوپله کاری موتور از تجهیزات ضعیف همچون رادیاتور کوچک تر از استاندارد موتور ,اینترکولر یا فیلتر ضعیف تر استفاده شود قطعا توان و راندمان موتور افت قابل توجهی خواهد کرد .
.
گروه مهندسی ایرانیان ژنراتور آمادگی این را دارد تا ژنراتور های اسکانیا 6 و 5 سیلندر را به صورت استاندارد و با سیستم سوخت نیروگاهی , و سیستم کنترل هوشمند برای شما کوپل و راه اندازی نماید .
جهت مشاوره و سفارش میتوانید با شماره 09120341443 تماس بگیرید .
سلام
عالیه این دستگاه. ما یه نمونه داریم .واقعا بی دردسر کار میکنه🤌🏻
سلام درود
سلام وقت بخیر
مهندس برای ماینر هم پیشنهاد میدید این دستگاه رو؟
بعد هزینه های نگهداریش به چه صورته؟
سلام بله مناسبه برای توضیحات بیشتر تماس بگیرید
سلام
ما یک دستگاه اسکانیا ۶ سیلندر از یکی از شرکت ها خریدیم جدیدا توربو بیشتر از قبل سرخ میشه ،حدودا ۵۰۰۰ ساعت کار کرده تا الان میشه لطفا راهنمایی کنید مشکل از کجاست ،تشکر
سلام سرخ شدن توربو دلایل مختلفی میتونه داشته باشه
اول اینکه باید از شمع مناسب استفاده کنید احتراق ناقص باعث داغ شدن توربو میشه ,بعدش کویل و وایر ها باید چگ بشه , همچنین هوا بعد از توربو توسط اینترکولر یا افترکولر باید به خوبی خنک بشه یعنی زیر 60 درجه باشه داغ بودن گاز ورودی به موتور نیر احتراق زودتر از موعد میده و در تهایت تست خود توربو
خداقوت مقالتون بسیار مفید بود👏👏👏👏